Thursday, April 8, 2010

RM15,000 SEBULAN ATAU RM30,000 SEBULAN?

PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN SEHINGGA:

RM15,000 SEBULAN (SEPARUH MASA)ATAU RM30,000 SEBULAN (SEPENUH MASA)



“ANDA HANYA PERLU MEMBERIKAN RESPON KEPADA PELANGGAN KAMI DAN ANDA AKAN DIBAYAR KOMISYEN TERUS KE AKAUN ANDA SETIAP HARI!”

SILA KLIK SINI UNTUK MENYERTAI PROGRAM RESPONSE2U

Menjelang tahun 2010 ini, Syarikat Digital Valley Sdn. Bhd. memperkenalkan program RESPONSE2U. Program RESPONSE2U merupakan satu program pekerjaan yang sangat menarik dan menakjubkan hanya dari rumah. Ianya amat mudah dilakukan oleh sesiapa sahaja. Tujuan program RESPONSE2U adalah untuk mencari seberapa banyak individu yang berminat untuk menambahkan pendapatan dari rumah sebagai Agen Memberikan Response kepada pelanggan kami.


Kami merupakan penyedia servis perkhidmatan pengiklanan secara digital yang berkesan untuk menarik minat pelanggan dan telah beroperasi sejak sekian lama dalam industri ini. Oleh kerana mendapat sambutan yang amat menggalakkan, kami membuka peluang ini kepada orang ramai untuk menyertai Program RESPONSE2U.


MATLAMAT PROGRAM RESPONSE2U

Matlamat program RESPONSE2U adalah agar anda sentiasa merasa selesa dan senang bekerja sendiri di rumah kediaman anda. Bekerja di rumah kini telah menjadi satu trend yang terkenal. Secara kasarnya kami menguruskan 10,000,000 pelanggan kami di seluruh Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia. Kami tidak cukup pekerja yang ramai dan tidak mempunyai ruang bangunan yang cukup untuk menampung pekerja yang ramai.

Dengan adanya orang-orang seperti anda, kami dapat menjimatkan system pengurusan, sistem perakaunan, tidak perlu membayar caruman KWSP pekerja dan tidak perlu menyediakan insuran bangunan yang besar dan jumlah pekerja yang ramai. Bekerja di rumah telah menjadi kerjaya kedua yang cemerlang disamping meraih pendapatan yang lebih kukuh dari apa yang anda perolehi sekarang.

SIAPA YANG BOLEH MENYERTAI PROGRAM RESPONSE2U?
Sesiapa sahaja boleh menyertai program Response2u, dengan syarat:

i) Warganegara Malaysia, Singapura, Brunei atau Indonesia sahaja,

ii) Berumur 15 tahun ke atas,

iii) Mempunyai pengetahuan asas komputer, iaitu Microsoft Word,

iv) Mempunyai E-mail yang sah


Sekiranya anda layak dengan syarat-syarat di atas, maka anda boleh menyertai RESPONSE2U dan bayaran akan dibayar terus ke akaun bank anda.

BERAPAKAH PENDAPATAN ANDA SELEPAS MENYERTAI RESPONSE2U?
Anda akan dibayar RM50.00 untuk setiap pelanggan yang anda respon. Secara minimum anda akan memberikan respon kepada 5 pelanggan RESPONSE2U sehari. Jadi, anda akan dibayar RM250.00 terus ke akaun bank anda pada hari yang sama.

Katakan anda memberikan respon kepada 10 pelanggan setiap hari, anda akan mendapat RM15,000 sebulan.

Anda akan dibayar lumayan, dengan syarat anda memberikan respon kepada pelanggan kami seperti arahan yang akan diberikan kepada anda setelah menyertai RESPONSE2U.


RESPON 1 PELANGGAN => ANDA AKAN DIBAYAR RM50.00 (USD27.00)

Minimum pelanggan sehari => 5 Pelanggan => Dibayar RM250 Sehari

Maksimum pelanggan sehari => 20 Pelanggan => Dibayar RM1,000 Sehari


BAGAIMANA ANDA AKAN DIBAYAR?

Anda akan dibayar terus ke akaun bank anda.

PENTING: Bagi warganegara Malaysia, anda akan menerima pembayaran dalam bentuk Ringgit Malaysia (RM) ke akaun bank anda (sebarang bank di Malaysia). Manakala, bagi warganegara Singapura, Brunei dan Indonesia, anda akan menerima pembayaran dalam bentuk E-gold atau Paypal sahaja dalam bentuk US Dollar (USD).

*Pembayaran akan dibuat setiap hari terus ke akaun bank anda*

BAGAIMANA MEMBERIKAN RESPON KEPADA PELANGGAN KAMI?
Selepas menyertai program RESPONSE2U, anda akan menerima manual program RESPONSE2U ke email anda. Anda hanya perlu mengikut manual tersebut dan setelah anda melakukan seperti yang diarahkan dalam manual tersebut, anda akan dibayar terus ke akaun bank anda.


"TIADA UNSUR-UNSUR PENIPUAN, SAH DI SISI UNDANG-UNDANG."
PROGRAM RESPONSE2U TERBUKA KEPADA SEMUA BANGSA, WARGA MALAYSIA, SINGAPURA, BRUNEI DAN INDONESIA.
SESIAPA SAHAJA BOLEH MELAKUKANNYA!!!

Program RESPONSE2U bukannya MLM, jual saham, pelaburan, skim piramid atau skim cepat kaya. Anda akan mendapat wang yang teramat lumayan jika anda mengikuti segala panduan secara langkah demi langkah seperti yang diarahkan kepada anda setelah menyertai Program RESPONSE2U.

Sama ada bekerja secara sepenuh masa atau separuh masa (sambilan), ianya adalah terpulang kepada anda untuk menentukannya. Program RESPONSE2U terbuka kepada sesiapapun, pekerja kerajaan, swasta, penganggur, pelajar IPTA dan IPTS, suri rumah tangga, peniaga, mahupun petani; semuanya adalah digalakkan menyertai RESPONSE2U. Oleh kerana anda akan memberikan respon kepada pelanggan dari seluruh Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia, anda boleh menetapkan masa bekerja anda sendiri.



INGAT!!! Program RESPONSE2U bukan merupakan pelan pemasaran atau Multi Level Marketing (MLM). Anda tidak akan dikehendaki mempromosikan produk atau mencari Downline, tetapi hanya memberikan respon kepada pelanggan kami melalui email sahaja.

BAGAIMANA MENYERTAI PROGRAM INI?
Untuk anda menyertai program ini, kami hanya memerlukan yuran pendaftaran sekali bayar sahaja.

Yuran Pendaftaran:RM69 SAHAJA!!!

**ANDA HANYA PERLU MEMBAYAR RM69 SEKALI SEUMUR HIDUP DAN ANDA AKAN MULA MENJANA WANG YANG SANGAT LUMAYAN SELEPAS ANDA MENYERTAI PROGRAM RESPONSE2U.

Pihak kami mengenakan bayaran sekali seumur hidup sebanyak RM69 semata-mata, tanpa bayaran berulang (pembaharuan) atau fee tersembunyi. Ini adalah bertujuan untuk menampung kos perlantikan / pendaftaran dan bahan `Latihan Manual RESPONSE2U'. Wang pendaftaran sekali seumur hidup ini juga adalah untuk khidmat bantuan / pertanyaan dan pemantauan prestasi. Tiada perniagaan yang mampu memberikan kos perkhidmatan, overhead, bahan latihan, serta masa yang berharga secara percuma. Di samping itu, wang pendaftaran yang kecil ini memastikan anda bersedia untuk bekerja sendiri dengan penuh rasa tanggungjawab dan bukan hanya pencari peluang yang ingin tahu sahaja.


Anda boleh bekerja sebanyak mana menurut kemahuan sendiri. Sekarang anda adalah BOSS pada diri sendiri dan PEKERJA kepada perniagaan home bisnes anda.

SILA KLIK SINI UNTUK MENYERTAI PROGRAM RESPONSE2U

TESTIMONIAL PESERTA RESPONSE2U

"Saya seorang pelajar IPTS di Kuala Lumpur dan saya amat berterima kasih kepada pihak RESPONSE2U kerana telah membimbing saya sehingga berjaya. Saya memilih untuk bekerja secara sambilan sahaja dan hanya memberikan respons kepada 8 hingga 10 orang sahaja setiap hari. Kini pendapatan saya sekurang-kurangnya RM2,400 seminggu. Terima kasih sekali lagi kerana memberi ruang kepada saya untuk menyertai program yang hebat ini. Saya sertakan sekali screenshot akaun Maybank saya di sini. Sekian, terima kasih."



Ahmad Nazri bin Ahmad Huzaimi
Taman Shamelin, Kuala Lumpur


"Saya mencari kerja selepas tamat pengajian saya di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) Skudai pada tahun 2006, tetapi saya tidak mendapat satu kerja pun. Pada masa itu, saya memang frust. Alhamdulillah, saya menerima satu email dari kawan saya, lalu mengambil keputusan untuk mencuba program RESPONSE2U. Lagipun yuran pendaftaran cuma RM69 sahaja dan sekali bayar sahaja. Saya dapat RM100 selepas saya memberikan respons kepada 2 pelanggan RESPONSE2U sahaja. Kini secara sepenuh masa saya dapat RM5,000 seminggu hanya dari rumah sahaja."

Rosliza bt. Mohd Hussain,
Sg. Long, Selangor


"Satu hari saya menerima email yang memperkenalkan saya dengan program kewangan yang unik ini. Walaupun ada kerja, tapi, saya masih ingin mencari wang tambahan, jadi saya pun joinlah program ini. Lagipun, RM69 sikit saja berbanding dengan MLM, insuran atau pelaburan yang pernah saya sertai. Program Response2u memang unik dan hanya perlu memberikan respon kepada pelanggannya melalui email sahaja. Pembayaran pula dilakukan setiap hari. Saya cuma bekerja selama 30 minit sehari. Kini sehari saya boleh dapat RM400. Kalau dari dulu saya tahu program ni, tak payah lah saya berhabis join MLM dan promote barang sana sini lagi. Terima kasih RESPONSE2U."


Mohd Sharif Hj Abd Rahim,
Ipoh, Perak

"Apa yang saya suka tentang program RESPONSE2U, kerjanya senang saja, tak perlu jumpa sesiapa atau bercakap dengan sesiapa. Ramai orang kita yang berfikiran negatif, takut kena tipu, takut gagal dan lebih banyak beri alasan dari mencuba. Saya membuka minda pada program seperti ini kerana saya memang yakin, ianya tidak mustahil dan sangat logik. Alhamdulillah, sekarang saya dapat income minimum RM500.00 sehari. Terima kasih kerana memperkenalkan saya program kewangan hebat ini."

Muhammad Loqman bin Muhammad Ruslan,
Taman Universiti, Johor Bahru


MULAKAN SEKARANG JUGA!
Kami berharap penjelasan dan penerangan yang diberikan adalah jelas, terang dan mudah difahami. Kami memerlukan anda menyediakan wang sebanyak RM69.00 SAHAJA sebagai yuran pendaftaran untuk:
1. Mendaftar, membuka dan mengurus fail peribadi anda.
2. Perbelanjaan pengendalian para ahli.
3. Sebagai cagaran barangan kami yang mempunyai nilai hak cipta yang tinggi.

Ini adalah perlu bagi penyusunan kerja yang lengkap dari rumah dan kami terpaksa mengenakan bayaran yang kecil. Harga ini adalah murah berbanding dengan nilai harga barangan yang akan kami kirimkan. Mulakan langkah pertama ke arah bekerja sendiri dalam keselesaan rumah.


Manual RESPONSE2U akan dikirimkan terus ke email anda selepas pembayaran anda diterima dan proses pendaftaran selesai dalam masa 12 jam. Selepas itu anda sudah boleh mula bekerja sendiri. Manual ini akan membantu anda dan menerangkan satu-per-satu cara-cara bagi memulakan kerjaya anda sebagai Agen Response2u kepada pelanggan kami. Dengan arahan yang mudah difahami, padat serta tepat, anda boleh menjalankan tugas pada hari yang sama dan seterusnya menerima pembayaran serta-merta! Kami sanggup memberi jaminan asalkan anda dapat menurut segala panduan serta arahan dalam manual yang telah diberikan.

Bayaran sebanyak RM69.00 akan anda masukkan ke dalam akaun pengendali pembayaran kami dimana beliau dipilih oleh kami untuk menggunakan akaun bank beliau untuk transaksi pembayaran.

PILIHAN PEMBAYARAN

**BAGI WARGA INDONESIA, SINGAPURA DAN BRUNEI, ANDA BOLEH MENYERTAI PROGRAM INI DENGAN MENGGUNAKAN E-GOLD DAN MEMBAYAR WANG SEBANYAK USD $20.00 SAHAJA.


SERTAI PROGRAM INI SEKARANG JUGA!!!
YURAN PENDAFTARAN MASIH RM69 SAHAJA!


SILA KLIK SINI UNTUK MENYERTAI PROGRAM RESPONSE2U

No comments:

Post a Comment

Click Here For Fast Cash!!